AI

 Är det så himla farligt som alla säger?

 

"Green dog with pear x 2"

 

Jag testade också att göra en väldigt kort musikvideo. 32s.


 

Bild: deepAI

AI generad musik och sång: Udio

Prompt & Text: Lillith Nefer

Editor: Clipchamp

Tidsåtgång: ca. 2 timmar

--------------

 Jag gillade det här.  Så jag gjorde en liten "sommarhit" också.

 


Den AI-genererade konsten kan iofs. stå för sig själv, jag har lite svårt att ta mediet helt på allvar. Men det är ju sååå läckert!

Musiken håller ganska hög kvalitet med tanke på att det är beta och gratis att testa. Efter ett par-tre genomlyssningar så fastnar ju liksom låten också. 

Trallvänligt.

-------------------------------------------------

Fick sedan blodad tand och gav mig på en tredje trudelutt. Här lånade jag in ett foto på en riktig fågel:

 


-Jättefint, tyckte min man.

 Jag håller faktiskt med.